Soupculture

Koncept polievky v poháriku alebo bezodpadový street food Soupculture prišiel do Bratislavy pred dvoma rokmi. Pri ich začiatkoch sme stáli aj my. Vytvorili sme úspešnú reklamnú kampaň, vďaka ktorej sa značka Soupculture dostala medzi relevantnú cieľovú skupinu. Taktiež sme zapojili do kampane známych influencerov, vytvorili sme niekoľko súťaží a navrhli dizajn vernostným kartičkám. Dnes sa spolu so Soupculture tešíme veľkej obľube tejto novej polievkovej kultúry.

KLIENTSoupcultureROK2021ÚLOHAReklamná kampaň, influencer marketingShare:
01

Úloha

  • analýza trhu a nastavenie komunikačnej stratégie
  • komunikačná stratégia
  • návrh kreatívneho konceptu
  • tvorba reklamného obsahu
  • monitorovanie a analýza výsledkov

02Náš prístup

Komunikačná stratégia

Prvým krokom bola dôkladná analýza trhu a definícia komunikačnej stratégie. V prvej fáze stratégie sme sa fokusovali na awereness. Výsledkom stratégie bol fokus na awereness. Nakoľko trh nepoznal danú značku vytvorili sme brandovú kampaň, ktorou sa nám podarilo zvýšiť povedomie o značke. Ďalej nasledovala druhá fáza, pri ktorej sme už upriamovali pozornosť na konverzie a výkonnosť.

Kreatívny koncept

Na základe klientových požiadaviek na efektivitu sme vyvinuli rad kreatívnych konceptov z hľadiska povedomia o značke a jej produktov a neskôr aj výkonu. Na začiatku kampane sme se zameriavali na brandové a produktové kreatívy. Využili sme tiež influencer marketing, čo pomohlo zvýšit nielen povedomie o značke, ale aj konverzie.

20230827-soupculture-5-2
20230827-soupculture-4-2
03

Prechod k performance

Postupne sme kampane nastavovali s dôrazom na performance a konverzie. Vytvorili sme napríklad úspešné súťaže, do ktorých sa zákazníci radi zapájali, čo viedlo k zvýšenovaniu konverzií.

Týmto komplexným prístupom sme dokázali úspešne reagovať na požiadavky klienta od počiatočného zvýšenia povedomia po následné zlepšenie výkonnosti a konverzií.